субота, 29 жовтня 2016 р.




Психологічне здоров`я педагога.
28 жовтня 2016 року відбулося заняття з елементами тренінгу "Психологічне здоров`я педагога" Мета: психопрофілактика психічного здоров’я педагогів, розвиток самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу, як необхідних складових здоров’я педагога.
Заняття, як і зазвичай,  почалося з гарної притчі.


Далі заняття продовжила  вправа "Насипна мандала"
Мета: зняття внутрішнього напруження, про­яв уяви і творчого мислення.
Поняття «мандала» (малюнок у колі) ввів у практичну психологію Карл Густав Юнг, який звертав особливу увагу на велику роль циркулярних образів, що виявляються у сно­видіннях, фантазіях, малюнках його пацієнтів та його самого. Юнг з’ясував, що малювання та бачення мандал уві сні є природним про­цесом індивідуалізації. Він дійшов висновку, що метод мандали — це рух до нашого центру, до відкриття нашої унікальної індивідуальності. Створюючи мандалу, людина створює символ власної особистості, яка допомагає їй зрозуміти, якою вона є зараз, осягнути внутрішні кон­флікти й напруження, витворюючи цілісність особистості.
Педагогам необхідно було за допомогою круп ство­рити малюнок на тарілці. Потім - пре­зентувати свої мандали, свої відчуття й емоції, та поділитися своїми враженнями.
Вправа, як і все заняття було націлене впершу чергу для відпочинку та розуміння  власного «я» ! Вчителі  мали змогу проявити свою творчість, та заглянути всередину самих себе.





Немає коментарів:

Дописати коментар