Психологічне здоров`я педагога.
28 жовтня 2016 року відбулося
заняття з елементами тренінгу "Психологічне здоров`я педагога" Мета:
психопрофілактика психічного здоров’я педагогів, розвиток самоусвідомлення,
саморефлексії, самоаналізу, як необхідних складових здоров’я педагога.
Заняття, як і зазвичай, почалося
з гарної притчі.
Далі
заняття продовжила вправа "Насипна
мандала"
Мета: зняття
внутрішнього напруження, прояв уяви і творчого мислення.
Поняття «мандала» (малюнок у колі) ввів у практичну психологію Карл Густав Юнг,
який звертав особливу увагу на велику роль циркулярних образів, що виявляються
у сновидіннях, фантазіях, малюнках його пацієнтів та його самого. Юнг
з’ясував, що малювання та бачення мандал уві сні є природним процесом
індивідуалізації. Він дійшов висновку, що метод мандали — це рух до нашого
центру, до відкриття нашої унікальної індивідуальності. Створюючи мандалу,
людина створює символ власної особистості, яка допомагає їй зрозуміти, якою
вона є зараз, осягнути внутрішні конфлікти й напруження, витворюючи цілісність
особистості.
Педагогам необхідно було за допомогою круп створити малюнок на тарілці. Потім
- презентувати свої мандали, свої відчуття й емоції, та поділитися своїми
враженнями.
Вправа, як і все заняття було націлене
впершу чергу для відпочинку та розуміння власного «я» ! Вчителі мали змогу проявити свою творчість, та
заглянути всередину самих себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар